Ds. Marloes van Doorne uit Almkerk, paasviering.
Met muzikale medewerking van muziekvereniging Nooit Gedacht.

Er is kindernevendienst voor de jongste groep.
De oudste groep blijft in de kerk voor hen is er preekbingo.
De jeugdkerk houdt paasontbijt voor alle tieners.

De collecten zijn in deze dienst bestemd voor 1e collecte Kerk in Actie/Paascollecte en 2e collecte ORA.

1e collecteKerk in Actie/Paascollecte
Colombia: Kansarme jongeren opleiden voor horeca. In het noorden van Colombia komen steeds meer toeristen naar de Caraïbische kust. Kansarme jongeren, die op zoek zijn naar werk, kunnen in hun eigen omgeving leren hoe ze aantrekkelijke en gezonde maaltijden kunnen koken, onder andere in een rijdende kookschool. Zo kunnen ieder jaar 80 jongeren worden opgeleid voor werk in hotels, restaurants of foodtrucks, niet alleen als kok maar ook als receptionist, ober of achter de bar. En wie een eigen bedrijf wil starten, krijgt een mentor uit de horecasector. Meer lezen: www.kerkinactie.nl/jongerenhoreca. Het rekeningnummer van de Diaconie is: NL98 RABO 0301 5045 55.

2e collecte voor ORA. Het rekeningnummer van de Kerk is: NL39 RABO 0301 5002 82.