In de morgendienst, aanvang 9.30 uur, hoopt ds. Marloes van Doorne uit Almkerk voor te gaan. Het is de 5e zondag van de 40 dagentijd.

We lezen: Jesaja 50: 4-11 / Matteüs 26: 47-56.
We zingen: psalm 43: 3,5 / lied 547 / projectlied / lied 558: 1,6,8,9,10 / hemelhoog 210 / lied 371 / lied 1014: 1,2,4,5.

Er is kindernevendienst voor de groepen 1 t/m 8 en jeugdkerk voor de jongste tieners.

De collecten zijn deze zondag bestemd voor 1ste collecte Kerk in Actie/Zending en 2de collecte voor ORA.

Kerk in Actie: Zending
Rwanda: Leerzame stripverhalen voor kinderen. In Rwanda zijn er weinig kinderboeken. Drie Rwandese predikanten laten leerzame stripverhalen voor kinderen maken, die ze via scholen door heel Rwanda verspreiden. Het vergroot de kennis en verbetert de leesvaardigheid van kinderen. Via schrijfwedstrijden leren kinderen nadenken over de thema’s uit de stripboeken, zoals gezondheid, voeding, kinderrechten, familieleven, christelijke normen en waarden en het milieu. Elk jaar komen er nieuwe boeken over andere onderwerpen, want “een kind dat leest, wordt een volwassene die nadenkt”, menen de oprichters. Meer lezen kerkinactie.nl/stripboekrwanda. Het rekeningnummer van de Kerk is: NL39 RABO 0301 5002 82.