In de morgendienst, aanvang 9.30 uur, hoopt ds. Marloes van Doorne uit Almkerk voor te gaan.

Het is de 2e zondag in de 40 dagentijd.

We lezen: Johannes 13: 1-20.
We zingen: psalm 25: 2,3 / psalm 25: 7 / lied 561 / projectlied / lied 569 / luisterlied “Toon mijn liefde” / hemelhoog 181.

Er is kindernevendienst voor de groepen 1 t/m 8 en jeugdkerk voor alle tieners.

De collecten zijn deze zondag in de ochtenddienst bestemd voor 1ste collecte PKN: missionair werk en kerkgroei en 2de collecte voor Kerk.

1e collecte: PKN Missionair werk en Kerkgroei
Nederland: De Kliederkerk is er voor iedereen. In de Kliederkerk ontdekken kinderen, tieners, ouders, opa's en oma's de betekenis van Bijbelverhalen voor hun eigen leven. Deze vrolijke, gastvrije en creatieve manier van kerk-zijn brengt jong en oud, niet-gelovig en kerkelijk betrokken samen. De Protestantse Kerk in Nederland steunt lokale kliederkerken met materiaal, trainingen en inspirerende bijeenkomsten, zodat mensen van alle leeftijden samen Bijbelverhalen kunnen ontdekken, vieren en eten. Meer lezen kerkinactie.nl/collecterooster. Uw gift kunt u overmaken naar het bankrekeningnummer van de Kerk.

De collecten in de gezamenlijke avonddienst zijn bestemd voor 1ste collecte Kerk en 2de collecte voor Diaconaat.
Het rekeningnummer van de Kerk is: NL39 RABO 0301 5002 82.
Het rekeningnummer van de Diaconie is: NL98 RABO 0301 5045 55.