De avonddienst, om 18.30 uur hoopt dhr. R. Verkaik uit Hardinxveld-Giessendam te leiden.

We lezen: Mattheüs 25: 31-46
We zingen: psalm 122: 1, 2 / lied 944 / lied 103c: 1, 2, 3 / lied 841 / lied 340b / ELB 399: 1, 2, 3

De collecten zijn deze zondag bestemd voor:
1ste collecte Kerk in Actie/Zending - Indonesië: Sterke vrouwen in de kerk. De lokale kerkgemeenschappen op Papoea spelen een belangrijke rol in de samenleving, vooral in de afgelegen gebieden waar onderwijs en gezondheidszorg slecht functioneren. Veel vrouwen nemen sociale en pastorale taken op zich. Kerk in Actie ondersteunt de kerk op Papoea in het toerusten van vrouwen voor deze taken. Zij kunnen een diaconale of maatschappelijke training volgen, maar ook een alfabetiseringscursus of naailes. Ook licht de kerk vrouwen via een voedingsprogramma voor over gezonde voeding. Meer lezen: www.kerkinactie.nl/vrouwenindonesie. Het rekeningnummer van de Kerk is: NL39 RABO 0301 5002 82.
2de collecte voor Jeugdwerk. Het rekeningnummer van de Kerk is: NL39 RABO 0301 5002 82.