De avonddienst, een vesper om 18.30 uur hoopt dhr. R. Pierik uit Almkerk te leiden.

De collecten zijn deze zondag bestemd voor 1ste collecte Kerk in Actie: noodhulp en 2de collecte voor het bloemenfonds, uw bijdrage voor de 2e collecte kunt u overmaken naar het rekeningnummer van de Kerk: NL39 RABO 0301 5002 82.

1e collecte: Kerk in Actie: noodhulp
Griekenland: Opvang voor gestrande vluchtelingen. Nog altijd zijn er miljoenen mensen over de hele wereld op de vlucht. Een groot deel van hen komt uit landen waar het leven door oorlog of religieuze spanningen onmogelijk is. Op zoek naar veiligheid stranden deze mensen uit bijvoorbeeld Syrië, Afghanistan en Iran in Griekenland. Hier wacht hen vanwege lange procedures een onzekere tijd. Kerk in Actie ondersteunt organisaties die hen opvangen en helpen met kleding, voedsel, zorg, onderwijs en waar mogelijk een betere plek. Wilt u hier meer over lezen zie: kerkinactie.nl/griekenland. U gift is welkom op het rekeningnummer van de Diaconie: NL98 RABO 0301 5045 55.

Live-beelduitzending
Naast de kerkradio is de dienst ook met beeld te volgen via kerkdienstgemist.nl en op YouTube. Klik op een van onderstaande knoppen voor de live-beelduitzending. Deze wordt geopend in een nieuw venster.