De avonddienst, om 18.00 uur hoopt ds. Marloes van Doorne te leiden.
Dit is een gezamenlijke dienst in de hervormde kerk m.m.v. kerkkoor Uitwijk-Waardhuizen o.l.v. Piet van der Meijden.

We lezen: Psalm 66: 1-9
We zingen: psalm 100: 1, 2 / psalm 100: 3 / psalm 66: 1, 2 / lied 146c: 3, 7 / lied 413: 1, 3

Er is kindernevendienst voor de groepen 1 t/m 8. De jeugdkerk is aanwezig in de jongerenviering.

De collecten in de gezamenlijke dienst in de hervormde kerk zijn bestemd voor 1ste collecte Kerk en 2de collecte Diaconie.

Live-beelduitzending
Naast de kerkradio is de dienst ook met beeld te volgen via kerkdienstgemist.nl en op YouTube. Klik op een van onderstaande knoppen voor de live-beelduitzending. Deze wordt geopend in een nieuw venster.