Met de bouw van de nieuwe website is ook nagedacht over de uitstraling en het beeldmerk van de gemeente. Hierbij is het idee ontstaan om het logo te herzien en meer passend te maken voor wie we vandaag de dag als gemeente zijn.

Nieuwe logo

In het nieuwe logo symboliseren we de christelijke levensweg in een labyrinth. Door de barrières ben je gedwongen van richting te veranderen of zelfs om te keren, maar
als je door blijft gaan en het pad volgt, dan kom je altijd bij het centrum uit. In het centrum staat het kruis als symbool van de overwinning op de dood door Jezus.

logo gereformeerdekerkalmkerk

De inspiratie voor het nieuwe logo komt uit het labyrinth wat verwerkt is in het kerkplein. Dit in combinatie met de gedachte achter het oude logo: begin / eind / kruis, maakt het nieuwe logo een basis waar we als gemeente achter kunnen staan.
Met elkaar op weg, naar elkaar omzien, te zoeken naar en te vinden van het geloof, in de boodschap van Jezus Christus.

Download het logo in PNG formaat: Logo Gereformeerde Kerk Almkerk (PNG)